duminică, 24 august 2008

La revedere litoral!

Mai sunt cateva zile si trebuie sa parasesc locul in care am lenevit,muncit,trait tooata vara.Parasesc marea mea scumpa cu promisiunea ca ma voi intoarce cu forte noi la anu'.
Si acum impresii de pe litoral,la sfarsit de sezon(in special din Costinesti):
-Se pare ca romanii sunt atrasi in general de haos,mizerie si servicii proaste.Am vazut oameni mancand hamsii pe bordura, cu gunoaiele statute de 2 zile fix in fata nasului;am vazut oameni in toata firea aruncand sticle,pungi ,coceni de porumb;am vazut tampoane,peturi,pampersi si rahati plutind nestingheriti prin apa.
Obisnuiam sa dau vina pe autoritati,pe politicieni dar nu pe oameni ca entitati individuale.Vara asta am realizat ca fiecare dintre noi e responsabil de bunastarea sa si a celor din jur.si NU,nu accept ideea ca "Asa e Romania,hai sa ne obisnuim cu ea pentru ca nu avem ce face".E ca si cum m-ar cafti partenerul si eu as spune ca ma pot obisnui cu machiajul permanent,ba chiar ca imi place.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu