luni, 18 mai 2009

Bogatie de doi bani


Ma uitam zilele astea la o emisiune menita chipurile sa ne invete cum sa fim mai frumoase, mai radioase, etc. Cica solutia pentru un ten impecabil este masca de ten cu AUR. Da, cu aur! O singura aplicare costa 70 de ron. Dupa ce te-ai “aurit” bine, parca tot mai lipseste ceva. Si imediat vine raspunsul: masca ce contine extract de caviar, la vreo 100 de ron aplicarea. Dar lucrurile nu se opresc aici. AVON a sos pe piata rujul cu particule din aur de 24 de carate, la circa 15-20 de lei, iar L’oreal se lauda cu sampon si balsam cu extract de perle. Nici NIVEA, saraca, nu a putut sa stea deoparte si a propus samponul si balsamul cu particule de diamant. Produsele pentru par costa tot in jur de 10 lei. Imi si imaginez pitzipoancele cum discuta la o cafea:

-Auzi, fata! Azi mi-am pus o masca de caviar si m-am spalat cu sampon cu perle!
-Ce toanta esti, fata! Cum? N-ai auzit de masca de aur si balsamul cu diamante? Perlele sunt pentru sarmanoi. Cred ca sunt de-alea naspa de cultura, nu diamante naturale ca alea din samponul meu, fata!

2 comentarii:

  1. marturisesc ca nu poci sa inteleg unele fete ce abuzeaza de farduri si alte accessorii stridente.
    prefer un stil clasic, decent, finut, sa iasa in prim plan naturaletea si felul in care te-a lasat mama natura.
    e mai important cum arata acea persoana, dimineata cand se trezeste langa tine, cand e doar ea asa cum e in realitate.
    in privinta mastilor nu ma bag, si asa, postarea nu-i pentru noi, bajetii :D
    oricum, m-am referit doar la exagerarea, abuzul fata de cosmetizare. e de inteles sa ascunzi micile imperfectiuni dar, mai important, sa-ti potentezi calitatile.
    totul cu masura ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha ha ha! Si aurul se aplica fierbinte?:D

    RăspundețiȘtergere