marți, 23 martie 2010

La gropi, marimea conteaza!

Lume, lume! Ziarul de Vrancea a lansat astazi campania de localizare a celei mai mari gropi din judet. Pentru bloggerii care au masini, dar si pentru cei care se impiedica in gropile din trotuar, pe site-ul ziarului va puteti spune ofurile si puteti sa ne trimiteti poze cu cele mai impresionante gauri din asfalt. Eu, de exemplu, am cateva favorite. Cea din fata blocului meu, adanca de vreo 10 centimetri si lata de aproape un metru, dar si una din zona redactiei, ceva mai adanca si nimicitoare pentru Matizache. Va asteptam impresiile si pozele la ziaruldevrancea@yahoo.com, dar si parerile pe site.

Cu ocazia asta, fac un apel la blogosfera vranceana. Hai sa le aratam imbuibatilor astora care ne mint zi de zi ca fac de toate pentru noi, ca judetul asta se degradeaza pe zi ce trece si nimeni nu face de fapt nimic. Sau ba da, unii fac bani, in timp ce noua ni se rupe...masina. Hai cu poza, bloaghere!

11 comentarii:

  1. In weekend am sa fac poze la toate gropile pe care le stiu,deasemeni ma duc in crang duminica,daca e vreme frumoasa si am sa fac si acolo pozez.Nu garantez o calitate f.buna a lor dar macar incerc:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pot sa le trimit un card? Daca le trimit pe mail cate o imagine pentru fiecare groapa - ocolita sau nu - in ultimele zile, imi e teama sa nu le blochez serverul

    Mi-a placut ideea unor tipi din Franta de acum cativa ani - au cumparat vopsea de culoarea siglei partitului din care facea partea primarul si au delimitat fiecare groapa din oras. Ca sa vada lumea ce edil au

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, fetelor!
    @Mihaela- merge si asa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte tare faza! pai ce conteaza cat de mare sau mica e groapa?toate trebuiesc acoperite!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Andreea- Facem si noi haz de necaz, ce naiba?

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe "Fericita castigatoare" te rog sa o pui pe site...sunt curios sa vad cine e "norocoasa"! :P

    RăspundețiȘtergere
  7. @Marius- Bineinteles! Pe unde esti tu sunt gropi?

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu mi-am blestemat zilele in Focsani, dar si in Odobesti. Pacat ca eram la volan si nu am avut cum sa fac poze. Bine, e adevarat ca nu mi-a dat prin cap sa trag pe dreapta si sa imi scot telefonul. E jale cu J mare.

    RăspundețiȘtergere
  9. @dan- Cred ca niciodata nu a mai fost asfaltul in halul asta. Cel putin eu nu tin minte.

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, dar nici iarna nu a mai fost atat de lunga tot de mult timp. La fel si zapada. Sarea a distrus totul. Deh, cica e mai ieftina.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai sa sti ca nu-s chiar ca-n palma drumurile nici pe aici, dar asta pt ca pe perioada iernii se foloseste enorm de multa sare, dar am vazut ca le acopera deobicei...

    RăspundețiȘtergere