duminică, 28 martie 2010

Top Blog de duminica (9)

Recomandarile de saptamana asta:

Blogul lui Capcaunu' – Spre bucuria mea, tot mai multi vranceni isi deschid bloguri. De ce il citesc pe capca1? Pentru ca le zice drept, fara menajamente, chiar daca nu prea foloseste el majusculele. Si daca tot e cuprins de astenia de primavara, puteti sa-i faceti o vizita sa-l mai inveseliti.

La Hanul povestilor , va recomand ultima postare cu aroma de cozonac. Ramona merita o vizita, in primul rand pentru dragostea ce-o poarta Focsaniului.

Si blogul foto al Paulei imi place foarte mult. Nici nu vreau sa ma gandesc ce capodopere i-ar iesi din mana cu un aparat profesionist!

Astept si alte recomandari!

4 comentarii:

  1. @Lay Allia- Chiar nu ai de ce. Spor la scris! Ceva recomandari ai?

    RăspundețiȘtergere
  2. wow, o lauda este ceva extrem de placut!mai ales din partea cuiva cu vechime in arta bloggeritului!
    sar'mana, you're a lady!
    PS. buei, promit sa scriu cu majuscule!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Capca1- Nu prea as zice ca am vechime. Blogul l-am deschis in 2007, am scris trei prostii si dupa aia m-am lasat. E resuscitat abia de anul trecut :)

    RăspundețiȘtergere